Indicatori

  1. Indicatorii proiectului:

Indicatori prestabiliti de realizare:

  • Persoane (elevi/ ucenici) certificate la incetarea calitatii de participant – 77
  • Persoane (elevi/ ucenici) certificate la incetarea calitatii de participant, din care: – Din zona rurala – 10
  • Persoane (elevi/ ucenici) certificate la incetarea calitatii de participant, din care: – Roma – 2
  • Persoane (elevi/ ucenici) care isi gasesc un loc de munca la incetarea calitatii de participant – 22
  • Persoane (elevi/ ucenici) care isi gasesc un loc de munca la incetarea calitatii de participant, din care: – Din zona rurala – 3
  • Persoane (elevi/ ucenici) care urmeaza studii/cursuri de formare la incetarea calitatii de participant – 11
  • Persoane (elevi/ ucenici) care urmeaza studii/cursuri de formare la incetarea calitatii de participant, din care: – Din zona rurala – 2 

Indicatori prestabiliti de rezultat

  • Persoane (elevi/ ucenici) care beneficiaza de sprijin pentru participarea la programe de educatie/FP – 102.00
  • Persoane (elevi/ ucenici) care beneficiaza de sprijin pentru participarea la programe de educatie/FP, din care: – Din zona rurala – 13.00
  • Persoane (elevi/ ucenici) care beneficiaza de sprijin pentru participarea la programe de educatie/FP  2.00

Proiectul raspunde/contribuie la indeplinirea obiectivelor strategice/prioritatilor identificative in documentele strategice elaborate la nivel national, regional sau local, prin activitatiile de: orientare si consiliere profesionala, angrenarea in dezvoltarea sistemului de invatare la locul de munca, firmele de exercitiu, concursuri pe meserii, care vor conduce la rezultate precum:

– Derularea unor stagii de practica innovative pentru 102 elevi in domenii/sectoare economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI;

– Certificarea a minim 77 elevi la finalizarea studiilor la care acestia sunt inscrisi;

– Cresterea sanselor pentru 102 elevi de obtinere a unor locuri de munca potrivite ca urmare a consilierii si orientarii profesionale, inclusiv prin auto-ocupare (valorifica cunostintele obtinute in cadrul firmelor de exercitiu si obtinerea unor posturi bine platite);

– Avem in vedere cu precadere crearea unor parteneriate solide: sistem de invatare – angajatori;

– Angajarea a minum 22 persoane la finalizarea calitatii de participanti in cadrul proiectului si ocuparea a 22 de locuri de munca durabile;

– 11 elevi implicati in alte cursuri / programe de formare la finalizarea calitatii de participanti in cadrul proiectului;

– Transferul bunelor practici existente si expertizei, know how-ului, ca factor determinant pentru asigurarea sustenabilitatii parteneriatelor incheiate.

Proiectul vizeaza sprijinirea si imbunatatirea procesului de invatare practica al scolilor, aducand elemente de valoare adaugata.

EFECTELE POZITIVE GENERATE PE TERMEN LUNG SUNT:

• Identificarea domeniilor ocupationale si analiza intereselor si preferintelor elevilor;

• Dezvoltarea capacitatii elevilor de planificare a carierei;

• Rezolvarea unor dificultati specifice deciziei de cariera;

• Indrumarea elevilor catre profesii conforme cu nivelul si dorintele lor;

• Planificarea carierei si a traseului profesional;

• Cunoasterea/evaluarea propriei persoane pentru a lua decizii eficiente in traseul educational si profesional;

• Consilierea elevilor in cariera lor pentru a lua o decizie buna de cariera prin metode/tehnici stiintifice;

• 102 elevi recrutati, selectati si consiliati, 77 elevi certificati;

• Minim 22 de elevi isi vor gasi un loc de munca;

• Minim 11 elevi vor continua studiile/vor urma un curs de formare la finalizarea calitatii de participanti in cadrul proiectului.

Derulează în sus